Dag 5. 2 februari 2017 - Reisverslag uit Te Kao, Nieuw Zeeland van Loes Nijssen-Julicher - WaarBenJij.nu Dag 5. 2 februari 2017 - Reisverslag uit Te Kao, Nieuw Zeeland van Loes Nijssen-Julicher - WaarBenJij.nu

Dag 5. 2 februari 2017

Door: Loes

Blijf op de hoogte en volg Loes

02 Februari 2017 | Nieuw Zeeland, Te Kao

Gisteren een hele lange trip in de auto gehad...8.15 uur vertrokken en rond 18.00 uur op plaats van bestemming. Thermo valley vlakbij de huka falls en lake taupo. Nog even naar de thermal springs gegaan bij de camping en rondje gerend voor het donker werd. Lieve campingbeheerders. S ochtends vroeg gewekt door de pauw geluiden gisteravond was er een geschreeuw van vogels in de bomen maar deze hielden gelukkig op toen het donker was...maar ja...moest toch oordopjes gebruiken door de slaapgeluidjes van pap. Gelukkig al 2 dagen niet meer door het "BED" gezakt. Vanochtend naar de huka falls gereden en uurtje langs de waikito rivier gewandeld richting de hotsprings. Verder kon pap niet: hij wildecwel maar zijn benen iet meer. Een mooie route met veel spri khanen in de bomen die trouwens joekelig groot waren. Smiddags naar lake taupo. Helaas werd het steeds grijzer. Rond 15.30 uur waren we (via mooie autoroute langs lake tsupo) naar tongariro nationaal park waar we nu wachten op hopelijk beter weer. Morgen bekijken of we de great walk kunnen doen of verder doorrijden naar martinborough naar Wim. Zal pap blij zijn dat hij in een fatsoenlijk bed kan slapen. Het verblijg in whakapapa holiday park is, ondanks de regen, fantastisch! Heet water, alles brandschoon en een mega grote keuken waar je allerlei etensgeuren onder je neus voorbijkomen en je berschillende talen hoort...

• 02 Februari 2017 - 13:27

Jeanne Julicher:

Ha loessie en theike,
    Jammer dat het weer niet zo mee werkt.
    Tja en de beentjes van pap natuurlijk,
    Gelukkig heb je oor dopjes bij je.
    Ben benieuwd of jullie morgen nog gaan wandelen,